Ми прагнемо ставати кращими! Тому Банк приділяє велику увагу розгляду скарг своїх клієнтів. У випадку наявності скарг на дії Банку або його працівників, Ви можете надіслати відповідне звернення:
- до Банку на адресу: 79019, м. Львів, вул. Газова, 17 і воно буде уважно розглянуте керівництвом. Термін розгляду звернення - не більше одного місяця з дня його надходження. Загальний термін розгляду звернення (у разі його подовження, якщо в місячний строк вирішити порушені у зверненні питання неможливо) не повинен перевищувати сорока п'яти днів, або
- до Національного банку України:
Телефон: 0 800 505 240
Адреса для листування: вул. Інститутська, 9, м. Київ-8, 01601
Адреса для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11-б, м. Київ-8, 01601
Термін розгляду звернення Національним банком - не більше одного місяця з дня його надходження. Загальний термін розгляду звернення (у разі його подовження, якщо в місячний строк вирішити порушені у зверненні питання неможливо) не повинен перевищувати сорока п'яти днів, або
- до суду. Клієнт звертається до судових органів у порядку, визначеному законодавством України.
Більше про захист прав вкладників можете дізнатись ТУТ
