(032) 232-37-35 (приймальня)
(032) 242-58-60 (факс)
Задати запитання

Адреса:
АТ <ОКСІ БАНК>
79019, м.Львів, вул. Газова, 17, Україна

Контроль комплаєнс-ризиків

Контроль комплаєнс-ризиків

Контроль комплаєнс-ризиків

ПАТ "ОКСІ БАНК" протягом всієї своєї діяльності демонструє відповідність вищим стандартам корпоративного управління. У банку створена система управління комплаєнс - ризиками і здійснюються процедури комплаєнс-контролю ризиків виникнення витрат (збитків) внаслідок недотримання банком вимог законодавства України, у тому числі нормативно-правових актів Національного банку України, внутрішніх правил та процедур банку, а також основних морально-етичних правил ведення бізнесу. 

Відповідно до затвердженого Положення про організацію системи комплаєнс в ПАТ «ОКСІ БАНК» посадова особа, відповідальна за комплаєнс - комплаєнс-офіцер у здійсненні своїх повноважень є незалежним і підзвітним виключно Спостережній Раді банку. Тим самим, будь-яка зацікавлена особа може звернутися прямо до комплаєнс-офіцера як до незалежного та об'єктивного представника Спостережної Ради банку.

Тепер кожен з Вас (клієнтів банку, його співробітників або інших зацікавлених осіб) для повідомлення про факти порушень у ПАТ "ОКСІ БАНК" законодавства України, у тому числі нормативних актів НБУ, внутрішніх нормативних документів Банку, етичних норм, неналежної поведінки співробітників банку, з якими Ви стикаєтеся в процесі звернення до Банку, має можливість звернутися особисто до комплаєнс -офіцера за наступним телефоном: +380 (32) 23-23-744 або надіслати повідомлення за адресою електронної пошти: compliance@okcibank.com.ua. Кожне повідомлення буде оброблено. ПАТ "ОКСІ БАНК" зобов'язується не розголошувати отримані від Вас дані.

Для цілей адекватного реагування Банку Ваша інформація обов'язково повинна містити:

  • Назва / адресу відділення, відділу, управління або іншого структурного підрозділу банку, а також П.І.Б. та посаду особи, дії якої, на Вашу думку, є неналежними.
  • Дату інциденту.
  • Тему (вид) інциденту і коротке обгрунтування зловживання, допущеного посадовою особою Банку при виконанні своїх обов'язків, а також, по можливості, бажано надати докази.
  • Інформацію про те, які взаємини пов'язують Вас з банком: ви є співробітником банку, його клієнтом, контрагентом, діловим партнером або пов'язані іншими діловими відносинами.

Якщо Ви вкажете своє прізвище, ім'я, по батькові та контактні дані, то Вас обов'язково повідомлять про заходи, вжиті за результатами перевірки отриманої від Вас інформації. Повідомлення, що заповнені з метою вирішення особистих конфліктів з посадовими особами ПАТ "ОКСІ БАНК", розглядатися не будуть.

Для узагальнення даних про факти вказаних порушень (комплаєнс-інцидентів) пропонуємо Вам скористатися стандартною формою Повідомлення про комплаєнс-інциденти за посиланням і відправити її на електронну адресу комплаєнс-контролера банку  compliance@okcibank.com.ua.

Шановні клієнти банку! Претензії до якості обслуговування клієнтів у банку не є інцидентами комплаєнс-ризику, просимо звертатись за посиланням або надсилати скарги на адресу електронної пошти: info@okcibank.com.ua.

 

Курси
01.04.2020
Купівля Продаж
RUB 0.280 0.350
USD 27.520 28.000
EUR 30.000 30.850
за курс
EUR 100 30.2564
USD 100 27.6289
RUB 100 3.5215
Купівля
грам 1 грам Зливок
Продаж
грам 1 грам Зливок
Курс НБУ: 44318.6900 грн./ozs
ozs(1 трoйська унція) = 31,1034807г
Купівля
грам 1 грам Зливок
Продаж
грам 1 грам Зливок
Курс НБУ: 387.18 грн../ozs
ozs(1 трoйська унція) = 31,1034807г
за Купівля Продаж
EUR 100 29.900 30.900
USD 100 27.400 28.050
Новини