(032) 232-37-35 (приймальня)
(032) 242-58-60 (факс)
Задати запитання

Адреса:
АТ <ОКСІ БАНК>
79019, м.Львів, вул. Газова, 17, Україна

Контроль комплаєнс-ризиків

Контроль комплаєнс-ризиків

Контроль комплаєнс-ризиків

АТ "ОКСІ БАНК" високо цінує свою репутацію надійної та прозорої фінансової установи та усвідомлює, що клієнти й партнери Банку очікують чесного, справедливого і неупередженого виконання посадовими особами Банку своїх функціональних обов’язків. Довіра клієнтів ґрунтується на впевненості в тому, що всі послуги надаються з дотриманням основ професійної етики і виконуються згідно з найвищими стандартами якості. Із цією метою в Банку впроваджено ефективну систему управління комплаєнс-ризиками.

Ризик комплаєнс визначається як ризик юридичних санкцій, фінансових збитків або втрати репутації внаслідок невиконання банком вимог законодавства України, нормативно-правових актів, внутрішніх положень і правил, а також стандартів саморегулюючих організацій, що застосовуються до його діяльності. Нездатність передбачати вплив неналежних дій працівників банку може призвести до негативного суспільного резонансу та завдати шкоди репутації банку, навіть якщо не було порушено вимог законодавства України.


У Банку затверджено один з основних документів, спрямованих на управління комплаєнс-ризиком – Кодекс корпоративної етики. Це документ, яким затверджені правила і норми корпоративної поведінки, і який відображає ключові принципи і стандарти роботи Банку.

Якщо Вам відомі факти неналежної поведінки наших працівників (порушення Кодексу етики), порушення законодавства або інші факти, які можуть зашкодити інтересам клієнтів та/або банку, Ви можете проінформувати нас про це, направивши відповідне повідомлення.

В АТ "ОКСІ БАНК" функціонує конфіденційна (анонімна) Процедура інформування про неприйнятну поведінку, порушення в діяльності Банку та інші дії працівників Банку, які можуть зашкодити інтересам Банку та його репутації.
Кожен з Клієнтів Банку або інших зацікавлених осіб має можливість надіслати повідомлення про свою стурбованість стосовно протизаконної, неетичної або сумнівної практики, або про факти зловживання, шахрайства, хабарництва або корупції, неприйнятної поведінки, порушення прав споживачів та інших порушень працівниками Банку, а також спроби вчинення таких дій.

Надіслати повідомлення Ви можете одним із зручних для Вас варіантів:
•    за адресою електронної пошти: compliance@okcibank.com.ua.
•    стандартною формою Повідомлення про комплаєнс-інциденти за посиланням і відправити її на електронну адресу комплаєнс-контролера банку compliance@okcibank.com.ua.
•    поштою з приміткою «Для Служби комплаєнс» за адресою: 79019, м. Львів, вул. Газова, 17

Шановні клієнти банку! Претензії до якості обслуговування клієнтів у банку не є інцидентами комплаєнс-ризику, просимо звертатись за посиланням або надсилати скарги на адресу електронної пошти: info@okcibank.com.ua.


Кожне повідомлення обов’язково буде розглянуто.


Звертаємо увагу, що передбачена можливість анонімного повідомлення, однак, якщо Ви залишите свої контактні дані, ми повідомимо Вам результати перевірки.


Банк бере на себе зобов’язання не розголошувати надану Вами інформацію.

ПОРЯДОК РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ТА ПРОВЕДЕННЯ ОСОБИСТОГО ПРИЙОМУ КЛІЄНТІВ В АТ «ОКСІ БАНК»

Курси
16.04.2021
Купівля Продаж
EUR 33.250 33.520
PLN 6.700 7.360
CAD 20.700 22.300
CHF 28.400 30.300
USD 27.870 28.000
RUB 0.300 0.365
GBP 36.000 38.500
за курс
EUR 100 33.4616
PLN 100 7.3453
CAD 100 22.3647
CHF 100 30.2999
USD 100 27.9592
RUB 100 3.6407
GBP 100 38.5501
Купівля
грам 1 грам Зливок
Продаж
грам 1 грам Зливок
Курс НБУ: 48933.9100 грн./ozs
ozs(1 трoйська унція) = 31,1034807г
Купівля
грам 1 грам Зливок
Продаж
грам 1 грам Зливок
Курс НБУ: 716.79 грн../ozs
ozs(1 трoйська унція) = 31,1034807г
за Купівля Продаж
EUR 100 33.200 33.590
USD 100 27.800 28.050
Новини