(032) 232-37-35 (приймальня)
(032) 242-58-60 (факс)
Задати запитання

Адреса:
АТ <ОКСІ БАНК>
79019, м.Львів, вул. Газова, 17, Україна

Контроль комплаєнс-ризиків

Контроль комплаєнс-ризиків

Контроль комплаєнс-ризиків

АТ "ОКСІ БАНК" високо цінує свою репутацію надійної та прозорої фінансової установи та усвідомлює, що клієнти й партнери Банку очікують чесного, справедливого і неупередженого виконання посадовими особами Банку своїх функціональних обов’язків. Довіра клієнтів ґрунтується на впевненості в тому, що всі послуги надаються з дотриманням основ професійної етики і виконуються згідно з найвищими стандартами якості. Із цією метою в Банку впроваджено ефективну систему управління комплаєнс-ризиками.

Ризик комплаєнс визначається як ризик юридичних санкцій, фінансових збитків або втрати репутації внаслідок невиконання банком вимог законодавства України, нормативно-правових актів, внутрішніх положень і правил, а також стандартів саморегулюючих організацій, що застосовуються до його діяльності. Нездатність передбачати вплив неналежних дій працівників банку може призвести до негативного суспільного резонансу та завдати шкоди репутації банку, навіть якщо не було порушено вимог законодавства України.


У Банку затверджено один з основних документів, спрямованих на управління комплаєнс-ризиком – Кодекс корпоративної етики. Це документ, яким затверджені правила і норми корпоративної поведінки, і який відображає ключові принципи і стандарти роботи Банку.

Якщо Вам відомі факти неналежної поведінки наших працівників (порушення Кодексу етики), порушення законодавства або інші факти, які можуть зашкодити інтересам клієнтів та/або банку, Ви можете проінформувати нас про це, направивши відповідне повідомлення.

В АТ "ОКСІ БАНК" функціонує конфіденційна (анонімна) Процедура інформування про неприйнятну поведінку, порушення в діяльності Банку та інші дії працівників Банку, які можуть зашкодити інтересам Банку та його репутації.
Кожен з Клієнтів Банку або інших зацікавлених осіб має можливість надіслати повідомлення про свою стурбованість стосовно протизаконної, неетичної або сумнівної практики, або про факти зловживання, шахрайства, хабарництва або корупції, неприйнятної поведінки, порушення прав споживачів та інших порушень працівниками Банку, а також спроби вчинення таких дій.

Надіслати повідомлення Ви можете одним із зручних для Вас варіантів:
•    за адресою електронної пошти: compliance@okcibank.com.ua.
•    стандартною формою Повідомлення про комплаєнс-інциденти за посиланням і відправити її на електронну адресу комплаєнс-контролера банку compliance@okcibank.com.ua.
•    поштою з приміткою «Для Служби комплаєнс» за адресою: 79019, м. Львів, вул. Газова, 17

Шановні клієнти банку! Претензії до якості обслуговування клієнтів у Банку не є інцидентами комплаєнс-ризику. Якщо Ви маєте пропозицію (зауваження), заяву (клопотання) або скаргу щодо якості обслуговування в АТ «ОКСІ БАНК», будь ласка, особисто або через уповноважену особу повідомте про це одним із наступних способів:

•    надіславши листа за адресою: 79019, м. Львів, вул. Газова, 17;
•    залишивши письмове звернення в Головному офісі або в одному з відділень АТ «ОКСІ БАНК»;
•    надіславши листа на e-mail адресу: info@okcibank.com.ua
•    надавши звернення безпосередньо під час особистого прийому;
•    зателефонувавши до служби підтримки клієнтів за номером телефону: (032) 232-37-35 Пн. – Пт. 9:00 – 18:00, обідня перерва 13:00 – 14:00.

В усному зверненні необхідно зазначити:
•    прізвище, ім'я, по батькові; для юридичної особи - назву, код ЄДРПОУ;
•    місце проживання, для юридичної особи - місце реєстрації;
•    контактний номер телефону;
•    суть порушеного питання.

Для того, щоб Банк міг розглянути звернення (письмове/електронне) та надати вичерпну відповідь:
-    Клієнту - фізичній особі необхідно вказати: прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання, суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення має бути надруковано або написано від руки розбірливо і чітко, підписано заявником із зазначенням дати;
-    Клієнту - юридичній особі необхідно зазначити: повну назву, код ЄДРПОУ, місце реєстрації юридичної особи, дату та вихідний номер звернення, суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення має бути надруковано або написано від руки уповноваженою особою розбірливо і чітко, підписано уповноваженою особою заявника, а також, за наявності, має бути проставлена печатка юридичної особи.
В електронному зверненні також має бути зазначено електронну адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Письмове звернення без зазначення місця проживання Клієнта, та/або не підписане автором, а також таке, із змісту якого неможливо встановити авторство (для фізичних осіб), підписане особою, не уповноваженою на вчинення дій від імені юридичної особи (згідно відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань), визнається анонімним і розгляду в Банку не підлягає.
Не розглядаються також повторні звернення від одного й того самого Клієнта з одного й того самого питання, якщо перше вирішено по суті.
Відповідно до чинного законодавства встановлені такі строки розгляду звернень:
-    в строк не більше ніж один місяць із дня надходження до Банку, а тих, що не потребують додаткових вивчення і перевірки, – не пізніше ніж 15 днів із дня його надходження;
-    у випадках, коли для вирішення питання, порушеного у зверненні необхідно провести спеціальну перевірку, витребувати додаткові матеріали або вжити інших заходів, строки розгляду звернення та надання відповіді на звернення продовжуються за рішенням Голови Правління Банку або уповноваженої ним особи, про що повідомляється заявнику. При цьому загальний строк розгляду питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.

В разі незгоди з отриманою відповіддю Банку, Ви має право:

  • звернутися до Національного банку України щодо вирішення порушених у зверненні питань, уключаючи випадки, якщо Банк не надав відповідь на звернення в установлений законодавством України термін для розгляду звернень;
  • звернутися до суду відповідно до законодавства України за захистом своїх прав та інтересів (подання звернення до Банку або до Національного банку не позбавляє Клієнта такого права).
  •  

    Порядок розгляду звернень та проведення особистого прийому клієнтів в АТ «ОКСІ БАНК» 

    Витяг з «Методичних рекомендацій щодо організації розгляду звернень та проведення особистого прийому клієнтів у банках України», схвалених Рішенням Правління Національного банку України 28.11.2019 № 889-рш 

    «Інструкція про організацію розгляду звернень громадян, проведення особистого прийому та забезпечення доступу до публічної інформації в Національному банку України, затверджену Рішенням Правління Національного банку України від 14.05.2020 № 332-рш.» 

    Графік особистого прийому клієнтів посадовими особами АТ «ОКСІ БАНК» 

    Курси
    29.07.2021
    Купівля Продаж
    EUR 31.650 32.050
    PLN 6.350 6.940
    CAD 20.000 21.400
    CHF 28.200 29.450
    USD 26.800 27.000
    RUB 0.300 0.365
    GBP 35.000 37.400
    за курс
    CAD 100 21.3714
    USD 100 26.8628
    CHF 100 29.3358
    EUR 100 31.7021
    PLN 100 6.8959
    RUB 100 3.6529
    GBP 100 37.2681
    Купівля
    грам 1 грам Зливок
    Продаж
    грам 1 грам Зливок
    Курс НБУ: 48313.0100 грн./ozs
    ozs(1 трoйська унція) = 31,1034807г
    Купівля
    грам 1 грам Зливок
    Продаж
    грам 1 грам Зливок
    Курс НБУ: 665.67 грн../ozs
    ozs(1 трoйська унція) = 31,1034807г
    за Купівля Продаж
    EUR 100 31.450 31.950
    USD 100 26.750 27.100
    Новини
    • 21.04.2021 УВАГА! Технічні роботи! Шановні клієнти!У період з 12:00 22.04.2021 по 6:00 23.04.2021 проводитимуться планові роботи з модернізації процесингового центру ОКСІ БАНКу.Ми робимо наш банк кращим, комфортнiшим та ще технологiчнiшим для зручності та безпеки наших клієнтів.Тому в зазначений період операції з картками можуть бути не доступними. Просимо завчасно здійснити всі необхідні операції.Слідкуйте за оновленнями на сайті банку, ми одразу поінформуємо вас про завершення технічних робіт.Приносимо вибачення за тимчасові незручності і розраховуємо на Ваше розуміння!...
    • 22.03.2021 Повідомлення про проведення загальних зборів акціонерів

      Повідомляємо Вас, що чергові Загальні збори акціонерів Акціонерного товариства «ОКСІ БАНК» (далі - Банк) відбудуться  23.04.2021р. о 15 год. 00 хв. в приміщенні Банку за адресою: Україна, м. Львів, вул. Газова,17, 4-й поверх, кімната для проведення засідань. Детально...

    • 31.08.2020 Повідомлення про конкурс з відбору аудиторської фірми

      АТ «ОКСІ БАНК» оголошує конкурс з відбору аудиторської фірми для проведення аудиту фінансової звітності за 2020 звітний рік.

      Детальніше...